nanges teresak- esak! ):

>> Friday, July 9, 2010

malam yang sunyi dan sepi,
di saat ni aku tengah sedih sangatsangat ):
baru setengah jam yang lepas
mengalirkan air mate teresak-esak
sebab citer doremon : nobita's dinasour
sedih woo ending dye
huu,,
hurmmmm ......
tibetibe baru tersedar yang esok da nak balik kampung,
luse da nak balik usm T________T
aku belum puas bersembang dengan mak
belum puas maen2 dengan ebby n bangcik
belum puas berbisnes
belum puas lagi makan makanan sedapsedap yang mak masak
lepas ni nak kene mengadap makanan cafe usm ):
mengadap abg kat cafe solihin yang suke sengihsengih cam kerang tak berape nak busuk
kedai potostet xerox abg azim (tibetibe je msuk nme dye) ..
ha ha ha
oke. gelak tak iklas
tu mksudnye aq tengah sedey
mengadap oblong mamu ..haihh
oblong terlazat kalah prosperity burger! *part nih best pulak* hehe
mengadap cafe subaidah
ngan makanan nasik+ayam berempah dye mak aih sedap sampai harihari makan situ
ok la lagi
lagi teruk kalo kene makan kat "CAFE TAK SEDAP SDN BHD"
dak usm yang lom taw mane cafe tu
ade je kat tepitepi dewan kuliah M,N,O,P tu .huhu
nak kene rebutrebut bassss
arghhhh
tak mau balik mak! abah! XMAU BALIK..sobsobsob


aq belum ready nak isi otak ngan ilmuilmu physics maths sume ape lah
haihhhhh
susa weh! korang ingat senangkeee fizik
(untuk orang cam aq nih la kan)..hukhuk
waaaaaaaa
nak nanges laaa
tskkkk T__T

**************************************************************************

anys !
da la
pedulikan je hasutanhasutan tu!
sume tu indah
ubah mindset!
susa camne pon ko kene belaja!
mane angan2?
nak kete mewah wane pink?
nak umah banglo wane pink? ngan rumputrumput sekali pink?
nak shopping tak hengat dunie?
bayangggkannnnnnnn : setiap satu kasut handbag baju dress skirt tudung shawls syria sume matching ikut kaler? pergh .maveles.
nak umah besa?
kete besa?
dan suami besar?
oh tidak! suami besar tu apekegilenye :P

p/s:huhuhu...bosan tak entry ni? sory r sape yang bace dan bosan
dan terase cam nak lempanglempang aq
huhu
okey
aq pi dlu. nak kemas barangg,,MALASSSSnyee!


yang sedang sedih,
anyssss ):




16 comments:

Paroy July 9, 2010 at 9:06 AM  

sabar laa..aku lg laa..jadual sume kelas start pkul 8..mati laaaaaaaa

owang July 9, 2010 at 9:08 AM  

idop mesti kne ade berubah2 setiap mase..brula namenye life ye dak?...ngeheh~
jgn sedeyh2 nyss...;D

princess in castle July 9, 2010 at 9:09 AM  

huuu.tengah bersabar niy paroy :(
waaaa.yekee?? gile ape sume kul 8.
tak gi kelas kalo aq tu..huhuhu

*rupe2nye msih ade insan yang lagi sadis kan*
huk3. ko pon bersaba yep (:

princess in castle July 9, 2010 at 9:10 AM  

owang : huhu
sapekah gerangan tuan hamba?
time ksih yep nsihat cmtu ..uwuuwuw

tu la.mase mulemule nak gi memang camni. 2 mggu pasni konfem horite punye.huhuhu..tq!

Paroy July 9, 2010 at 9:15 AM  

ko taw xpe..kelas mender laa tue..hahaha

owang July 9, 2010 at 9:15 AM  

dah2..
g kemas barang..heheh~

princess in castle July 9, 2010 at 9:18 AM  

paroy : hehehe.
tu ah.sian gile ko. aq mybe sekali je kot dalam seminggu kelas kul 8. tu pon da cukup SEKSA nak bgun awal.

hahah

princess in castle July 9, 2010 at 9:18 AM  

owang : heehehe. baik2 :P

seputra_reyes July 9, 2010 at 10:18 AM  

sob33 T_T

princess in castle July 9, 2010 at 10:23 AM  

pulak dah.ni sedih awat pulak dah..hak3 :P

seputra_reyes July 9, 2010 at 10:29 AM  

hahaha..mana da sedih pown..saja jeh tuh mcm tuh...:P

princess in castle July 9, 2010 at 10:31 AM  

hehehe
uwekqqqqqqq
xnak ngaku sedih! padahal da lencun baju ngn air mate dan **ngus. kui33 hohohoh
;PP

jim July 10, 2010 at 5:27 AM  

kureng tepat tu esp yg suami besar!! supposedly suami yg ala2 pink gitu patutnyer..haha ^_^

Anonymous July 10, 2010 at 7:29 AM  

hahahaha...anys.....saja ja kan nak gelak kat part nama abg...mmg nak kena nie...kat cafe ada kedai mkn baru....nanti tgk la...isnin nie mai la jumpa abg kat kedai okey...hahahahaha......xpown jom mlm esok kuar lepak ngan abg layan final bola...nak

princess in castle July 12, 2010 at 9:22 AM  

jim : heheee
suami pink mana mau cari meyh?? kat obersi pon xdek rsenye :P

Anonymous July 12, 2010 at 9:24 AM  

abg azim : tgk bola?
mahapkan saye
saye bukan kaki bola ponn :P
utk worldcup tuh saye cume amek taw pasal sotong paul n nurung bayan tu je laa
ngahahhaa
:P

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP